Arbeitslos

Jag ska bli arbetslös. =( Från den 14 maj kommer jag inte få jobba med budbil nå mer, för då behövs jag inte. "Pga arbetsbrist" eller va fan det hette. Hit med ett jobb åt mig nu!!


Jag kanske får flytta hem igen och leva fattigt. Positivt är väl att jag blir ledig hela sommaren.. =)
Men ändå känns det bra, jag känner mig fri, säkert så här det känns att va singel, man kan göra litte vad man vill. Skillnaden är väl att när man är singel rullar killarna in ändå, pengarna rullar ju inte in när man är arbetslös. SUCK.

Så om du har ett jobb till övers, gärna budbil eller affär eller nåt sånt, GE DET TILL MIG!!!

Kommentarer
Postat av: Bea

tur att du inte är helt knäckt iaf som man kan bli =/

Postat av: Mästaren och Margarinet

Ett tag kan det vara skönt att vara arbetslös och stanna upp och tänka på vad man kan ha framtiden till.

Lycka till åt vilket håll det än bär!

2007-04-26 @ 15:03:37
URL: http://mastarenomargarinet.blogg.se
Postat av: Suss

Hallå där! Trist att du blev arbetslös, du hittar säkert nått nytt! Du måste läsa min blogg också, har nyss startat den! Kramar

2007-04-26 @ 18:44:59
URL: http://slussa.blogg.se
Postat av: eeeeemelie

MEN ICA RÅ? :D KOM TILLBAKA I SOMMAR!

2007-04-26 @ 19:40:29
Postat av: Sandra

Bea: Nä inte än då, men när jag väl inser att jag inte har nåt jobb blir jag nog jobbig att ha att göra med. :)

Mästaren och Margarinet: Tack :)

Suss: Ja annars får jag väl flytta med dig till lund :) Har kikat din blogg, skoj skoj :)

Emelie<3 : Pratar du med chefen så jobbar du och jag i sommar :)

2007-04-26 @ 22:25:57
URL: http://sandran87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback