Inte för att skryta...

Nä inte för att skryta men mitt arsle är fan för benigt för en cykelsadel! Jag har varit duktig i två dagar nu och cyklat till och från jobbet, och det är inte skönt ska ni veta. Jäsiken va ont jag får i rumpan så att säga.. Det är nästan så att jag vill ta bilen på jobbet istället, men det är inte lika nyttigt. Nu kan jag ju ta en kexchoklad utan dåligt samvete på väg hem från sundsvall på kvällarna, den cyklar jag ju bort sen, men det går ju inte om jag tar bilen...
Jag är i alla fall stolt över att jag håller på att ta tag i mitt liv, byxorna gick nästan inte igen så det var tvunget till en ändring! Och kexchokladen cyklar jag ju ändå bort sen så =)

Jag är jäkligt nervös inför imåra det ska gudarna och ni andra veta. Återkommer glad eller förstörd.. =/

Förresten så vill jag börja plugga igen!! Just nu vill jag bli receptarie, (en sån på apotek) eller tandhygienist! Men man måste plugga så konstiga ämnen först, typ kemi och biologi, det är inte min grej... Men sitta i kassan på ett apotek och klistra lappar på salvor, det är min grej! =)

Så är det. Snart drar jag till Sardinien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback