Jessica <3

Ja det är sant, jag börjar gilla Jessica på riktigt nu. Hon verkar gilla mig också, så det ska nog gå bra att vi delar på Karln, bara jag får vara med ibland. Vi har varit med Jessica hela dan, hem till mamma och pappa och visade upp oss, sen till svärmor och fick middag och sen Tulleråsen till Krille och Emil som äntligen kommit hem från Australien. Det var himla härligt ute, Jessica skötte sig ypperligt ända tills vi kom in till stan och bensinlampan började lysa. Då gillar jag henne inte längre. Inte nog med att vi ska dela karl, hon ska ha pengar av han också!!

Ja, alltså har jag varit ute och åkt hoj hela eftermiddagen, jättehärligt och jag MÅSTE köpa egna kläder snarast möjligt!!

Har klippt mig ikväll, eller
Lina har klippt mig ikväll! Det blev kanoners, det där kan hon verkligen få fortsätta med! Grattis Lina, du är nu välkommen in i vår släkt =)

Skulle kvällsfika nyss, åt mina två asgoa mackor, vände sen av nån anledning på påsen och såg att brödet är MÖGLIGT! Jag har ätit mögligt bröd!!!! Det var gott då, men nu har jag en tjock klump i halsen, mögel är inte att leka med!

Kom just på att jag måste cykla på jobbet imåra. Suck.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tackar sandra! Känns skönt att du är nöjd! OMG! Mögel. det kan man nog dö om man äter.. tack för den här tiden

Postat av: Lina

MEN! Jag skrev nyss men det försvann. Hur som helst.. Tack för välkomnandet och roligt att du är nöjd. och OMG mögel! Det kan man dö av! Tack för den här tiden

2007-05-04 @ 18:50:53
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback