Latsidan riktigt

Jaa jag har då verkligen legat på latsidan här! Men inte som den femårs-dagbok jag har, där har jag inte skrivit sen den 27 mars. Ska ta tag i det.

I helgen levde jag lyxliv på hotell med mannen, mysigt. Ingen frukost är så bra som hotellfrukosten! =)

Ibland önskar jag att jag hade ett mer tjejigt jobb och att jag var mer tjejig. Jag vill egentligen kanske sminka mig och göra mig fin i håret innan jag åker på jobbet, men va fasen, jag kör budbil. Jag bryter minst en nagel per dag och jag bär tidningar till förbannelse. Har trycksvärta där det har kliat, gärna i ansiktet. Visst kan jag väl göra mig fin till det jobbet också, men det går inte riktigt ihop, från halsen och ner är jag ju ändå skitigare är skitigast. Men det struntade jag i idag, köpte mascara, kajal, ögonskuggor (6 st!!), läppglans och en ny pincett så jag kan få snygga ögonbryn. Jag försökte tillochmed titta efter dom rosa kläderna på affärerna, men så långt har jag inte kommit i min tjejighet än. Men nu jäklar, nu ska jag bli en äkta tjej, förutom på jobbet =)

Måste sluta ligga på den sköna latsidan också. Finns ingen sida i mitt liv som är så skön som latsidan, men det måste ta ett slut, innan brallerna blir för små. Har fortfarande bara ett klipp i klippkortet på badet. Dom har stängt relax-avdelningen, och jag vill ju egentligen hänga där, inte fara och simma massa...
Ska kolla om jag är för liten för mannens cykel imåra, annars kanske pappa får tillbaka sin bil och jag börjar cykla på jobbet. Fast det lät ju jobbigt det också...

Jag behöver nog både en cykel och en bil. Helst en bil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback