AB

Jag tror jag ska skaffa hoj kort! Sen ska jag skaffa mig en ktm eller nåt och räjsa runt på. Eller en sån här som Mats har, en blå Yamaha. Det ska jag göra! I sundsvall får man gå i vipkön om man har AB på körkortet. Så jag måste kanske flytta till sundsvall också. Det gör inget, där finns Gina tricot. Men helt seriöst tror jag att jag ska fundera på mc kortet. Det vore ju ganska häftigt. och jag är ju ganska häftig.

Det blev knappt nån yra för mig i år, "bara" 440 spänn för att se lite pipetts och presidenttalet. Karln bjöd på popcorn så jag gick ju nästan plus! =) Men det var rätt kul ändå, trots att det kändes som lite väl mycket pengar...

Greys Anatomy och popcorn är det bästa som finns. Det gör mitt liv värt att leva just nu =)

Förresten har jag jobb nu, heltid tills januari iaf, sen får vi se vad som händer!

Undrar om det står AB på mitt körkort nästa år?

Kommentarer
Postat av: Lina

Det står AB på mitt kort nästa år iaf.. vi gör det ilag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback