Kär


Jo nu är det så här att jag har blitt kär. I alla små hundar som är mindre än en tvärhand hög. I min bil när vi sladdar. och i Arvingarna. Igår spelade dom på Sandviken och jag råkade ju såklart va där. Fy fasen va sköjigt! Fick med mig Ullis också, det var kanon. Hon är lite kompis med dom, för när hon var liten fikade hon med dom en gång. Men alla fall, så är det mest Lasse och Kim jag är kär i. Ullis är kär i Kim så jag kan ta Lasse det är okej för mig.

Till hösten ska Therese kompis styra upp så vi ska gå buggkurs, så vi kan när det är dags för höstforumet i Vemdalen. Den helgen fyller jag 20 år!!!!! FY FASEN va roligt det ska bli!!! Stugan är bokad och om jag har räknat rätt så är jag LEDIG den helgen!! wohoooooo

Igår körde vi gokart, jag är ganska bra på det. Ganska.

I helgen är mitt jobb det här:
www.patriksandell.com In och läs!

Som en sammanfattning: Jag är kär i små hundar som Salka, jag är kär i min bil när vi sladdar, jag är kär i arvingarna, mest lasse och kim, men jag är mest kär i karln, världens mest bästa.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jaa, Salka.. Hon hälsar till dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback