Är älgar smarta?

Mina grannar har fest i trappuppgången nu. Är det häftigare än att vara inne i lägenheten? Tydligen. Det luktar fylla bara man går förbi ytterdörren. Alltså jag har inget emot att folk festar i detta hus, men va fan, trappuppgången?
Jag har även en underbar granne ovanför "min" lägenhet. Fasen vilken stereo han har! Och vilka konstiga tider han är vaken!

Ikväll har jag städat lägenheten! Ett tips till alla andra som ska dammsuga: Ställ undan brödrosten innan du dammsuger, gör du det efteråt blir det som ostädat igen. Smuligt.

Jag har tänkt på en sak. Längs större vägar finns det ibland viltstängsel. Men så kommer en varningsskylt, "Viltövergång". Det är ett kanske 10 meter brett hål i stängslet på båda sidor av vägen. Hur fattar älgarna att dom ska gå rätt över vägen och in igen bakom viltstänglset? HUR?? Hade jag varit älg hade jag knappast gått bara rätt fram, man vill ju se vad som finns utanför stängslet, eller hur? Jag fattar inte.

Jag är inte avundsjuk, jag är för gammal. Jävla fjortisar. Dom har säkert druckit en hel ciiiiider nu och tror dom är så jävla fulla.

Kommentarer
Postat av: Tennis

Dagens ungdom är sååå förtappade.

Postat av: Nadja

Låter som att Sandra blivit lite vuxen;)

2007-03-02 @ 15:02:45
URL: http://nonadodjoja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback