Blogg alltså

Lunarbloggen är glömd och nu börjar mitt nya liv. Typ.
Det började förresten redan igår när jag tog mig i kragen och köpte klippkort på badet. De ni! Kunde man inte tro om mig, men jag tänkte som så att om man har betalat för nånting kanske man får dåligt samvete om det inte används. Därför används det flitigt. Ett klipp har jag fått, sen igår. De som känner mig borde vara förvånade, jag har inte rört på mig sen jag slutade med fußball i sexan.

Idag skulle jag göra av med pengar på stan. Men det slutade bara med ett linne och en tröja. Lika bra det, det är så man gör pengar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommenterar härmed

2007-02-26 @ 20:00:55
Postat av: Anonym

kommenterar härmed

2007-02-26 @ 20:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback