Dagens goda gärningar

Idag har jag gjort många goda gärningar, och klockan är inte ens 16:00!
Jag har gett vägbeskriving till Tottvägen från Konsum i Åre.
Jag har bytt helg med en jobbarkompis så jag får vara mera med Karln.
Jag har låtit en annan jobbarkompis åka hem istället för att vänta på mig, jag GICK hem från jobbet faktiskt. Härligt det här med nya livet.
Jag har fört över pengar till en rallysatsning så min kompis kan köra SM-rally den här säsongen. Det är jag nog mest stolt över, förutom att jag gick hem från jobbet.
Hjälp Daniel du också,
här!

Idag börjar bokrean och jag ska inte köpa en endaste bok eftersom jag är ekonomisk. Jag låter andra köpa böckerna och sen lånar jag dom. Det är så man gör pengar. Det är så man till slut kanske får råd med en bil!

Tennis hjälper mig nu i början när jag inte kan nånting, Vielen dank! Jag saknar våra bussturer, när ska vi berätta om dom? sidan 112 och stressade tanten med tvångstankar?

Nu ska jag på stan och spara pengar igen.

Kommentarer
Postat av: Tennis

Åh! Harriet.. =) Henne hade jag nästan glömt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback