Dumt.


Idag gjorde jag ett dumt köp. Egentligen hade jag inte råd, men jag snodde lite pengar från mitt stackars sparkonto och vips hade jag råd. Men ändå funkar det inte. Köpte nämligen Greys Anatomy säsong 2 på coop idag, fanns inte säsong 1, MEN den hade jag ju sett på åhlens, så då for jag dit för att köpa den, men den fanns såklart inte längre. och inte på kvantum. inte på elgiganten. inte skivhörnan. inte onoff. Den finns på videoteket, men 350 kr är den inte värd när jag har sett att den kostar 199 kr på alla andra ställen. Men va otroligt jäkla less jag blev. Kan ju inte börja titta på säsong 2 för att sen titta på säsong 1. Går icke. Så nu är allt värdelöst. Jag har ingen karl hemma som tar hand om mig och golvet i hela lägenheten är snorhalt av fett efter att jag stekt köttbullar på 1,5 kg köttfärs idag..

Fy fan va less jag är. Dags att grina en skvätt.

Punkt slut. åver änd aut.

Kommentarer
Postat av: bladh

ett tips är att steka köttbullarna i en stekpanna, golvet kommer aldrig upp i den temperetur du behöver för att få rätt stekyta på bullara.

2007-07-19 @ 18:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback