Finvere!

Äntligen lite gött väder. Igår höll jag och emelie på att frysa ihjäl på stråket men ikväll ska det bli ändring på det. Om syster ringer nån gång alltså. Hon dissar lite just nu, trots att jag har varit snäll och bränt en skiva till henne. Just ja, det var ju inte att leka med heller, skivbränningen. Som om jag kan sånt, jag brukar säga åt karln vilka låtar jag vill ha med och efter en stund har jag en skiva klar. Men icke idag eftersom mannen är turk just nu. Så jag fick fixa en mp3 skiva själv, med mappar å kit. Brände med 24x hastighetsgrejs och det bästa är att skivan funkar!! Jag är jävligt bra måste jag säga. trots att jag inte kan nånting.

Imåra blir min turk svenne igen, det blir kanon. hoppas han har köpt nån present till mig.

es war alles för nu. Imåra ska jag va bakis och sortera stenar, vita i en burk och blåa i en bruk. Jag har nämligen köpt turkosa stenar, som ska vara med dom vita stenarna. det blir finare med ljusen då. Så är det med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback