Rättvik

Nu lyssnar jag på Slaptones låt Please. Den och dom är så jäkla suveräna! Jag längtar tillbaka till Rättvik och Cruising när jag hör den här låten (och dom andra). Fan att jag ska jobba den dan, tisdag vecka 31. Sommar och Rättvik hör ihop. Och det gör Rättvik och Classic Car Week också. Och Classic Car Week och Cruising. Och Crusing och Rockabilly. Och Rockabilly och Slaptones. Fattar ni eller? Allt det där är bäst.

Jag var in i Rättvik för nån vecka sen, när jag var och köpte bil. Jag skulle nog kunna bo där. Fast jag skulle nog bli tokig på alla rondeller. Men tänk att bo på hörnet av gågatan där mot turistbyrån, vägen, rondellerna, gågatan, dalahästarna, torget och Fricks konditori. Jag vill.


I helgas tältade jag och karln. Det var mysigt, men en natt räckte bra. Skitväder och vi for hem en dag tidigare än tänkt. Det gör inget, jag fick ju iaf gå på ikea. Sundsvall är ingen hit annars.


Näe men ta och lyssna på Slaptones nu, åk till Rättvik vecka 31, fixa en vikarie till mig och ta med mig också. Och för sjutton, lämna en kommentar nån gång så jag vet att det är fler än jag som läser min blogg.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag läser din blogg=)

Postat av: Suss

Ingen fara Sandra, jag är en trogen läsare av din blogg! ALLTID! =)

2007-07-15 @ 21:46:11
URL: http://slussa.blogg.se
Postat av: bladh

jag läser ju också!!! försök inte dissa oss trogna läsare

2007-07-18 @ 15:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback