Spelberoende


Jag säger bara en sak, akta er för det här spelet. Inte så kul, inte så svårt, men man blir beroende. 
http://www.hamsterpaj.net/underhallning/view_item.php?id=461

Idag har jag råkat göra av med lite pengar. Det blev en tröja, på rea faktiskt, första gången jag hittar nåt på rea. Sen blev det en bh till mig och det måste ju vara rättvist så jag köpte ett par kallingar till karln. Ett par som är lite mer lätt att tända på än lumpenkallingarna. Dom är avtändande. Karln använder BARA lumpenkallingar. Det värsta är att det är årtal på dom när dom är gjorda, men mysigt då, om det står 1994 på dom, hur många skitiga äckliga killar har inte haft dom där kallingarna hur många dar då i sträck utan att få dom tvättade? Det är äckligt tycker jag. Lika äckligt är det när det står 2006 på dom. nästan i alla fall. Han ska iaf få dom nya fina orangea i present av mig, så snäll är jag.

Som avslutning på göra av med pengardagen gick jag till Lina på Max och klippte mig. Det blev himla bra, men det är ju svårt att få till det som dom gör på salongen när man kommer hem. omöjligt måste jag säga. Nu ska vi se om Han märker nåt när han kommer hem från jobbet. hoppas på det.

Imåra ska vi köpa tält och på fredag ska vi till Sundsvall på Gatufesten eller vad den heter. Det kanske kan bli kul!

Men nu är det redan onsdag och min lediga vecka är snart förbi. känns så jäkla värdelöst, nu vill jag grina. Har ju inte gjort ett skit ju, bara sovit och slösat bort hela 7 dars ledighet. faan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback