Tofflor och skor


Sketabra låt, tofflor och skor med Jumper. Kanon.

Idag på jobbet skrattade hanna åt mina köttbullar eftersom dom inte var runda och perfekta. Det är faktiskt insidan som räknas. Dom är gooooa. Tack förresten Bladh för tipset, nästa gång ska jag steka dom i stekpannan på spisen istället för på golvet. Kanske därför det tog sån tid att göra bullköttarna, för att golvet inte var riktigt varmt.

Snart kommer Emelie hit vi ska snacka skit och emelie ska sminka sig. Sen vet jag inte vad vi ska göra. det är ju faktiskt så att stråket öppnar ikväll så vi kanske ska dit. Men emelie har ju ansvar och börjar jobba klockan 8 imåra. Annat är det ju med mig som e ledig. Emelie får ta ansvar över mig också.

En annan bra låt, fast mer dumfulrolig låt, är en man som han med Lasse Stefanz. Nördig och bra, precis som jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback