Vi bilägare


Jag tillhör er, ni bilägare. För jag har en alles egen bil!! En Bmw 323 im -96, just det ja, m-chassi å sånt, karln säger att det bara är m-speglarna som fattas för att den ska se ut som en m3a. Men jag vill ha originalspeglar, till min originalbil. Bilen är min min min bara min. Köpt för mina egna ihopjobbade pengar, hemkörd från Nässjö av mig själv, försäkring ska jag betala själv och bilen står till och med på mig! Sms:a vägverket så får du se =)

I lördags va vi till almåsa, hellskotta det var roligt. En annan (och ny) sida av släkten så att säga, det där måste nog göras om. Och Christer Halvarsson, det bästajamska nånsin tror jag.
Söndags på jobbet var mindre kul, men jag klarade det!! =)

Förresten har jag en så pigg bil. Den spinner bara man tänker på att gäsa på lite. det är min bil det. <3
Asfalten skriker och springer iväg så fort min bil kommer rullandes.

Jag borde gå ut och gå nu, men det ser ut som det ska bli regn. "osis". Int.

Karln kan få ett hjärta han me <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback