Köpsugen

Är det fortfarande ingen som vet om älgar är smarta? Jag vill gärna veta, fortfarande.
Och är det ingen som har "Sandras sång"? Jag vill haaaa =)

Jag köpte två par solglasögon idag. På affärn var jag snygg i dom men nu vet jag inte.. Hoppas det är sol imåra iaf, så jag kan visa upp mig i Åre med mina nya briller. Om jag vågar, jag hade emelie som smakråd, och emelie hade pupiller som tefat, och hon var inte hög. Hon var mer blind. Men jag gatt köpa två par, för vi kunde inte bestämma oss.
Annars är jag himla sugen på att köpa en bil! En bmw (3-serien), audi (80 quattro, 90 quattro, a4 turbo quattro, coupé quattro), saab (900, 9-3), opel (astra, vectra, calibra, tigra), volvo (s40) eller volkswagen (passat) eller så.
åå va jag längtar tills jag kan köpa en egen bil för egna pengar! =D

Imåra ska jag och Amanda vara nyttiga och lyxa lite. Fuska med solaruim, äta nyttig mat och inte använda bilen. Det ska bli skojigt.

Hojen startade i söndags, nu vill jag ha sommar! Och en pappa som inte är så anti MC. =)

Kommentarer
Postat av: Tennis

Haha, du och Ida kanske kan köpa en tillsammans.. ni verkar ju ha resurser så att säga ; )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback