Min låt

Jag har fått en egen låt! Sandras sång! Bäst var den med Arvingarna, men det funkade ju med Lennartz också. Vi har något speciellt, jag och Lennartz. Leende guldbruna ögon (det har jag ibland, original tillochmed) och så sången. Bra text, det måste jag säga. =) Men jag och Arvingarna har något mer speciellt.

Dansband har alltid varit min grej. Hur gamla var jag och Ida när vi började lyssna på Arvingarna liksom? Knappt en tvärhand hög. Och sen har det fortsatt. När jag och Karin var på folkan på dans första gången själv, utan mamma och pappa alltså, var jag kanske 12-13 år. Barbados spelade och Victor lärde mig att dansa. Christian lärde Karin. Sen var det ju kört. Men fasen va kul det är! Nästa helg ska vi på dänsing igen, jag och Karin. Det blri grejer det!


Wohoo jag har en egen sång!!

Men nu kommer jag inte ihåg texten på den... =(

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha! Jag såg också Lennartz! Nu har jag Sandra-låten på hjärnan! Men den var bra :D Och låten har tydligen kommit ut på skiva! Så den finns i verkligheten...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback