Saaaaaaandra

Nu har jag den. Låten. Sandras sång. Det är bra skit! =D Saaaaaandra inte någon tjej som alla andraaaa


Igår skulle jag och Amanda vara nyttiga. Nyttig mat och inte använda bilen. Vi åt glass med fingers, grädde och maränger till efterrätt och efter filmen vi såg skjutsade jag hem amanda i min bil. Det var det nyttiga.. Men vi solade i alla fall solarium! Kanske inte heller nyttigt, men man blir kanske fin iaf =D

Ikväll blire bowling och kebab! tur att jag har tagit min promenad på en timme idag, då får man äta kebab.

Jag längtar tills det blir dans nästa helg! Saaaaaaandra inte någon tjej som alla andraaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha! Va grymt!! :P :D

Postat av: Tennis

Åh vad kul md bowling!! =) Och fingers.. mmmm!

2007-03-16 @ 18:46:49
URL: http://tenniscresendo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback