Sardinien

Jo det är sant, jag ska faktiskt till Sardinien! Innan studenten för inte ens ett år sen hade jag aldrig varit utomlands, förutom Norge nån gång. Men nu blir det tre gånger på ett år!! Tyskaland två gånger förra året och så nu Sardinien i maj! Det ska bli så jäkla underbart! Men nån som vet hur varmt det är där då?
Jag längtar så mycket till 15-21 maj, skiter i att mannen fyller år där mitt i, han va inte hemma på min födelsedag och jag har inte tid att vara hemma på hans.. Jag ska ju fasen på VM-rally!! Jag syrran och faster ska kolla när petter solberg sebastian loëb och patrik sandell ska köra. Det ska bli så kul, SÅ JÄKLA ROLIGT!! Jag skryter som sjutton med det här, det har jag rätt att göra, eller hur? =D

Nu ska jag jobba massa, allt jag kan så jag inte går så hemskt mycket minus på det här =)

JAG SKA TILL SARDINIEN!!!


=)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Va roligt för dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback