Mitt nyttiga liv

(Första och troligen sista delen.)

Idag har jag jobbat min andra dag på nya jobbet, det gick jättebra tycker jag! Det är skitkul att träffa folk igen!! inte bara gubbarna på posten i sundsvall..

Efter jobbet hände nåt stort i mitt liv.
Jag gick, just det, GICK när bilen är närmare än närmast, till Matpiraten för att handla middag. Väl framme på affärn lyxar jag till det, köper lövbiff istället för grytbitar eftersom grytbitar inte fanns. Sen går jag hem också och lagar mat.
Alltså, inte nog med att jag gått på affärn, jag har ätit middag också! Den nyttigaste dagen i mitt liv sedan jag flyttade hemifrån typ. Självklart kompenserade jag det här med att ha ätit en stor mosmeny till lunch och druckit massa cola både till lunch och middag, men promenad och två mål mat på en dag, det är ta mig tusan nytt rekord!

Annars tror jag att det är tisdag idag, helt övertygad. Och Karin ringde för en stund sen, de va himla kul att prata med henne, det var ju trots allt nån månad sen... Men snart kommer hon hem och är hemma i flera dar =)

Förut gjorde jag ett vuxenpoängstest, jag är 32 år enligt det. Pinsamt. Men ändå håvade jag in ännu fler vuxenpoäng igår, jag tankade min (okej, pappas) bil full. 53 jäkla liter ville den ha och jag bara betalade och klappade den på bakskärmen.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hallå, så du har en blogg du med=) Kram //Cecilia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback