12 okt.

Idag är den den 12. Det betyder mindre än en månad kvar till min 20årsdag och det betyder att om en månad är forumet i vemdalen över =( Men inte minst så betyder det den 12.  Det är min och karlns dag, för vi har faktiskt varit ihop i tre år och 2 månader idag om inte jag räknar som en kråka. Jag firar den här speciella dagen hemma här i lägenheten, medan han är på väg till stockholm. Jag ville följa med men det fick jag inte göra. Lite ledsen blev jag allt men han diskade innan han for så det är okej nu.

Jag har fortfarande för små brön för alla kläder. Det är bröna det sitter i, skitsmå är dom det blir jätteslappt där dom skulle ha varit. men jag har muskulösa armar istället. Så muskulösa så jag knappt kan spänna lite utan att en söm går. Jobbigt. Men bra. Särskilt när det är fight.

Jag längtar till forumet i Vemdalen nu som satan i gatan. Jag har förberett lite:
* Bytt skift på torsdagen så jag kan åka dit i vettig tid.
* Tagit ledigt på fredagen så jag kan va full på torsdagen. Smart Sandra.
* Funderat
vad vi ska äta till middag.
* Bjudit alla jag vill ska komma förfestlördagen på förfest på lördagen.
* Funderat på alla presenter jag kommer att . Hoppas jag. Jag fyller faktiskt 20.
* Och jag har blivit tjejig och köpt ett par stövlar också! Vita fina stövlar. Och det är inte gummistövlar vi pratar nu.

Så långt har jag kommit i den planeringen.

Jamen så vet ni det. Jag och min karl är bra bättre bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback