Dagens goda

Klockan är bara ett och jag har gjort minst två goda gärningar idag. En till mig och en till mannen.
Jag klev upp halv 6 och skjutsa mannen på jobbet i morse! Hans bil har avlidit på mcdonaldsparkeringen så jag är hans egna chaufför. Det andra jag har gjort idag, mot mig själv, är att jag var ute och gick i finvädret. Jag var ju tvungen, när solen sken. Tråkigt men bra.

Jag gillar inte när det blir såhär. Mannen slutar jobba 14:30 idag, och jag åker å jobbet 14:25. HATA det. Men om två veckor tror jag att vi kommer jobba samma tider, kanske.?

I lördags var jag faktiskt på krogen! Fasen va kul vi hade, både innan och på krogen! =)

Här är min önskelista, jag kommer nog fylla på med grejer eftersom.

* Stötdämpare till bilen.
* Big popper.
* Svart armband till klockan.
* En ny säng. Hopen från Ikea tror jag. Eller om det var Malm. Bred ska den vara iaf.
* Pengar.
* Kläder.

Det är  bäst att ni pratar med varandra innan, så ni inte köper samma sak allihopa. Men om ni prompt ska köpa likadan sak allihop, köp nåt dyrt så jag kan sälja det och få pengar istället.

Mannen mannen mannen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback