Klag klag klag

Vad jag älskar att bli arg när jag kör bil. Fy fasen va gött det är att få skrika och tuta lite och kalla nån jävla kärring eller nåt sånt till ett stolpskott på vägen. Vissa dagar finns det inget bättre. För jag vet ju att jag är perfekt (eller hur det nu var) och jag har faktiskt kört budbil så jag kan köra bil, till skillnad från alla andra, så jag får skrika och tuta och klaga på andra. Det är underbart.

Idag var jag på stan en sväng. Tänkte köpa några tröjor som jag tittat på så länge. Men. När man inte kan ha x-small på jc för att det är för slappt, då går man på domus och köper en chokladkaka och äter till middag. Med popcorn som efterrätt. Det får man. som tröst och för att om man äter så ett tag så sitter kläderna bättre.

Och det är så här också. Jag är smygkär i Alex Karev i Greys Anatomy. Han e het hetare hetast. Men det är okej. Min man är nämligen kär i Jessica Alba och tycker att hon är het hetare hetast. Så vi är kvitt.

I morgon ska den älskade pärlan till bildoktorn och få nya bromsar. Gud va snäll jag är.

Jag fattar inte, jag är världens snålaste människa, tycker att det är dyrt att köpa ett linne för 79 kr och jeans får helst inte kosta över 500 kr. Men ändå har jag inga pengar alls! Vart tar mina pengar vägen? Och vart finns den där fina dunvästen för 400 kr (max) och alla fina kläder. Finns bara fula kläder på affärerna nu.

Det är nästan så jag måste ut och köra lite bil för att få upp humöret nu.


Kommentarer
Postat av: jennifer

Ja Alex är ju inte helt fel, snygg och charmig på ett gulligt sätt samtidigt.

2007-10-08 @ 22:52:37
Postat av: Anonym

~~~~~~ANOREXIA ISN'T GLAMOROUS!~~~~~~~
LÄS> http://hardcandy.blogg.se/1191793205_anaa.html
sprid gärna vidare.

Postat av: Anonym

fan vilken drömmiddag hörru du :D

2007-10-09 @ 21:37:54
URL: http://jennieforss.blogg.se
Postat av: Bladh

Jag är rädd för dig

2007-10-12 @ 16:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback