Suck


Det är SÅHÄR tråkigt att va ledig när mannen jobbar och jobba när mannen är ledig. Jag är så less!!
Å så är det så mycket som borde göras, typ dammsugas handlas plockas ihop och massa skit men jag har ingen lust!! Jag har bara lust att ligga och sova. Men innan jag kan sova måste jag döda grannarna som spelar världens sämsta musik hur högt som helst endast och bara när jag ska sova. Hata grannar.

Å fan vad jag har längtat efter att åka på ikea och köpa massa saker, å köpa en tv. Men näe då kommer det upp nåt och mannen är plötsligt typ 10000 kr fattigare. Och den andra, snålfan kan vi kalla han, han verkar inte ska va med och betala. Åååååååååååååååååååååå jag får psykbryt. så jävla less och arg och arg och less. Det är tacken för hjälpen: 10000 kr att BETALA. snålfanshelvete.

Jag hatar den här dagen. Det blåser mycket som fan och jag ska jobba sen. Kommer bli tokig på alla jävla kunder som kommer in. alla äckliga jävla gubbar och alla sega jävla kärringar. alla jävla snorungar och alla jävla andra.

Imorse skulle jag äta varma mackor till frukost. Trodde jag. Nä för då finns det bara bröd till en macka och en jävla macka är det ju ingen idé att äta varma mackor. Skitdag.

Å den här jävla regeringen som tror jag är gjord av pengar. Ser det ut så eller? Dom dumma jävlarna har ju kommit på en ny skatt, på trafikförsäkringen. Så nu fick jag en räkning på 1352 kr som dom hade tänkt att jag ska ha råd att betala. Muppfanhelvete. Förlåt att det bara fanns ett jobb till mig som råkade kräva att jag måste ha bil då. ni kan väl fan betala den själv då om ni inte kan skaffa fram ett jobb i stan åt mig. Jävla faan.

Livet är underbart. Javisst.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hang in there.. Det mesta ordnar sig till slut (jag vet inte när, men för en gångs skull ska jag försöka vara positiv..) Händer det inge kul alls hemma? Kram kram

Postat av: Daniel

Optimist.

2007-10-22 @ 22:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback