En dag på jobbet

I fredags var det en bra dag på jobbet. I alla fall för elaka mig. Då var det en tant som tänkte att hon skulle stå nära pumpen när hon skulle tanka. men nåt gick fel. Hon hamnade liiiiiiite för nära pumpen tror jag, eller den upphöjda grejen pumpen står på iaf. Så först fick hon punka, sen skulle hon backa och ta om, då backade hon in i vår gatpratare och vek ut backspegeln. Jag och jessica skratta ett tag åt det där fast det var faktiskt lite synd om tanten. Men hon fick däcket bytt av en annan kund på macken och kunde köra därifrån med höger backspegel utvikt och höger framdäck mindre än de andra tre.



Jag fick middag hos jennie idag för jag skulle hjälpa henne att plugga. Pannkaka är gott, plugga är tråkigt. Så vi pluggade inte så mycket. Tur jag åt middan före plugget, annars hade jag nog inte fått nån mat.

Hoppas det händer nåt annat kul på macken imåra, jag kan det här med punka nu, det är inte kul längre. och att nån har tankat bensin i en dieselbil har jag också varit med om. och att en epa har backat in i en bil. och att en bil har satt av vägen istället för att köra in på macken. och att lastbilar har fastnat på utfarten. och att klasse möllberg har varit in. och mikael tornving. och att folk står typ 5 meter från pumpen och röker. Vad för kul ska hända imåra?

Kommentarer
Postat av: Lina

och så var du till miiiig!!! =)

Postat av: Therese

Men kan du uppdatera så jag får höra om forumet och sånt!

2008-05-04 @ 10:45:30
URL: http://tesen85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback