Guitar Hero

Jag är ju som vanligt lite efter med att prova allt som finns här i världen. Igår spelade jag guitar hero för första gången! Med gitarren var jag värdelös, den e ju inte till för vänsterhänta, men med dosan däremot var jag nästan bäst. Fanken va kul det var! Jag måste nästan köpa! Fast jag skippar gitarren och tar dosan direkt, kanske man får billigare då?
Det känns som att det är ett måste om vi ska flytta till göteborg som vi tänkt, då måste jag ju ha nåt att göra, 8bitars nintendo och guitar hero då är livet perfekt. För jo just ja vi ska kanske flytta till göteborg jag och jens. Kanske. Han ska bli nåt fint som elektroingenjör och jag ska nog blir hemmafru eller nåt. Jag längtar, fasen va kul det kommer bli! Ny stad nu lägenhet och kanske nya möbler. Kanon ju!

Nu ska jag nog ner på stan och leta doppresent till axel.. Han kanske vill ha guitar hero?!

Kommentarer
Postat av: Jennie

men sandra ja sa att man kunde fixa inställningar så att man kan spela som du vill men du ville ju inte de. Sen är de inte säkert att jens kommer in, och kommer inte jag in i växjö så stannar ni också i östersund:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback