jag är bitter

Kerstin tycker att jag är bitter. Jajemen jag är bitter och folkilsk! Men det är för att jag är så himla trevlig mot alla hela dagarna på jobbet, folk skäller för att bensinen är dyr, för att det är slut på ketchup, för att kaffet är dyrt, för att det är lång kö, för att general portion är slut och för att en gubbjävel har mördat en stackars tjej i hedemora. Allt det är mitt fel och jag bara ler och håller med. För säger man emot blir det disskussion och kön blir ännu längre. En del, eller ja en, gubbe/man brukar komma in på macken, och när han ser mig så säger han "men är det glada sandra som jobbar!" å så skiner han upp. Han är hemligt kär i mig.
så jag tar ju ut allt mitt glada på dan mot kunderna, för det bör jag ju, och då är det slut på glad så fort jag sätter mig i bilen och åker hem. Då kan jag bli som vanligt igen. Hetsig, arg, bitter, förbannad, folkilsk och bäst. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback