Misshandlad eller smishlanland?

Det undrar jag. grannen har skrikit i timmar nu! Jag tror den håller på att bli misshandlad!! Men ska jag ringa på hos grannen eller ska jag ringa polisen? Det kan även va grannens hund som känner sig ensam. Det kan va så. misshandlad eller smishlanland?!

Alla (Jennie och Therese) har klagat på att jag inte uppdaterar. Nu, varsego!

Wallmans i tisdags var så jäkla roligt! Go mat, till och med sparrissoppan, trots att den va lika grön som dom tröjor vi va tvungen att ha på oss på ica en sommar... Kalvryggen va kanon, tillochmed rotsakskakan va god. Och efterrätten. jag fick sorbét alla andra fick pecannöt. Elvis var bäst, verkligen bäst! Och det var inte bara en, utan fyra eller fem!! (kommer inte ihåg). Jag tror kameran är hemma hos jessica, det kanske kommer bild en annan gång. Jag fick sova hos gerd och jennie, det var ett fint hotell trots två nära döden upplevelser och en kanna med vatten som nån kom in med på natten och ställde på en hylla, jag såg den, jag lovar. När jag vaknade på morron fanns varken vatten eller hylla. Bara en stängd garderob..

Nu kom min träningsnarkoman hem, så nu är det middag. Hans kommentar om maten: "jag kände inte igen lukten, det luktar jättegott!". Hallå, det gör det jämt när jag har lagat mat och jämt om vitlök. (där dog pappa).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback