Längesen..

är det ett eller två ord? längesen. länge sen. längesen va?

I helgen va jag ledig, de va en kanonhelg! I fredags skjutsade vi pappa runt shellmacken tio varv medan vi väntade på mamma, sen hitta bilen hem till aspås nästan alles själv. I lördags sov vi tills vi vakna utan alarm, fasen va skönt, o sen gick vi på stan o på jamtli på julmarknad. va mysigt det är där!! skulle kunna va där hela helgen, men vi va där bara några timmar. Sen hade vi filmkväll och faktiskt helt otroligt somnade jag inte!! det gör jag ju jämt!  i söndags så kom mats i tiotiden och så bakade han och jens lussebullar. tredubbel sats. synd lussebullar är så äckliga och luktar äckligt. men det lät som det skulle bli kanelbullar nästa gång =)

ikväll har jag jobbat o imåra är jag ledig, då ska jag till
Lina och klippa mig. ska bli kul! egentligen vill jag ju ha långt hår men hon lura mig att man må klippa sig för att få det. får väl se hur det blir med den saken.


Jo du tina... Var det kanske så att du tanka på vägen hem så de va därför tankmätarn plötsligt funka? =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, kul tjej=P

Det var faktiskt så att jag tankade fullt i stan, for till Brunflo och åt en korv, och sen funkade inte tankmätaren!

Kom hem från Sundsvall, tankade fullt igen, men ingen tankmätare, for på jobbet igår, ingen tankmätare, men så på väg hem, så FULL TANK, precis som det ska vara=P

2008-12-09 @ 11:34:29
Postat av: Ida

Du är knasig, tycker du inte om lussekatter?! godaste som finns ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback