Smidigt!


Det är så himla smidigt att bo i en etta. har just dammsugit. bara att dra ut sladden tills det tar stopp, sen når man från hörnet i hallen till hörnet i köket. utan att behöva byta kontakt!! Jag ska alltid bo i en etta. Hoppas bara att grannarna tycker vi har för högljudd dammsugare så vi får en ny i julklapp. vill inte önska mig en av mamma o pappa eller nån jag känner, för det är en tråkig julklapp och jens skulle säkert bli ledsen om vi byter ut linea, som han köpt för egna pengar, mot nå bättre. Därför önskar jag mig den av grannarna. men mamma o pappa eller nån, har ni redan köpt en dammsugare så kan vi nog offra oss på den =)

Tur jag var själv i garaget i morse, annars hade nog folk ringt polisen. Tänk att när det är slut (väldigt nära på iaf) på batteri så orkar ändå larmet gå, och samtidigt startar bilen. det tjöt bara i en halv minut eller så, men tur ingen såg. Och när jag for hem från jobbet så hann bilen precis starta innan batteriet dog. Min bil önskar sig ett batteri i julklapp. gärna en julklapp i förskott.

Idag lyckades jag göra en stockholmare glad. tanten ville KÖPA ETT GLAS VATTEN. KÖPA. pucko. eller så var jag ett pucko som inte håva in en tjuga där. Hon fick iaf en pappmugg med kallt vatten och gick därifrån med orden "tack så  hemskt mycket, det var gulligt av dig". och hon menade det. Så på statoil i stockholm, måste man betala för en mugg med kranvatten där? är dom dumma eller ekonomiska?

Nu är det dags för popcorn och roomservice. gött.

Kommentarer
Postat av: Tina

Åh herre!

Jag hade också godis-förud när jag gick i 7an, tror jag!

Fick en snowboard för att jag klarade mig=)

Men läsken vet jag inte... jag dricker inte överdrivet mycket, men jag tror det skulle bli för mycket, godisbegäret är alldeles för stort och kommer chocka kroppen tillräckligt!

Vi får se ;o)



Hahaha, en 1a, herre vad trångt, fast det går väl alltid att lösa bra förstås!

Allt för läget=)

Postat av: Hemlig läsare ^^

Jag behöver inte ens dra ut hela min dammsugarsladd, deru! ;)

2008-12-12 @ 18:57:35
URL: http://masterlarssa.blogg.se/
Postat av: Tina

Men Sandra, nu tar det sån där tid igen?

Bilen kommer ju hinna skära mellan dina inlägg=P

2008-12-21 @ 22:19:24
URL: http://tiinawiina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback