Bokat och klart!

Vemdalsskalet 24-26 april är nu BOKAT!!! :D Katarina var duktig och tog tag i saken, perfa för annars hade inget hänt! Fasen va jag längtar, det kommer bli så kul! Hoppas therese inte har fått ett jobb då, så hon kan komma hem :) 
Jennie, ska hälsa från din mamma att du får inte bo i våran stuga, skyll dig själv att du får sova i en snödriva när du säger att du inte vill bo med mig!

Sen var det en sak till jag skulle berätta också men den har jag glömt bort!

Annars kan jag säga att på lördag ska jag va barnvakt åt Elice efter jöbbe. Det kommer nog bli kul, undrar om vi ska va i stan eller i aspen... Vad ska vi leka? inte jonja jövajdottej hoppas jag, det är jag less på. Less på att leka hund också, hunden elice skäller så högt och slickar en i ansiktet. Hoppas vi ska titta på film och att hon har borstat tänderna innan filmen och att hon somnar i soffan så det bara är att bära henne till sängen sen. Mysigt värre!! Pluttelice har blitt så stor :)

Therese min syster har blivit kändis i skåne! Med i tidningen och allt :)
Det är iofs syster malin me, fast i öp.

Men VAD var det viktigaste jag skulle berätta då!? hmm... inte på tjocken, inte förlovad, inte bröllop, inte gjort slut, inte bytt bil, inte flyttat... vad kan det då ha varit?

Har träffat kristian och emma lite på slutet, det är jätteroligt! Men som alltid när man är med kristian så får man blåmärken... Hoppas man kan få fika där snart, fick tips om att man ska dit när lucas är hemma och det är lets dance, då får man se på show! =)

Nu äre bara en timme kvar tills Jens kommer hem. HUR ska jag orka hålla mig vaken så länge? ingen uppdaterar ju bloggen den här tin på dygne!

Dags för ett glas oboy. Fasen va jag älskar oboy. Det fanns en tid i mitt liv när jag inte tålde mjölk (det gör jag inte nu heller men det skiter jag i). Det var en jobbig tid. Soyachoklad är ÄCKLIGT!! Älskade äkta oboy är guld värt.

Kommentarer
Postat av: jennie

men sandra jag har ju en egen stuga ju:D å förresten så jobbar du :D

Postat av: Sofie

Fan va nice! ma råkes på skalet då! ;)

2008-02-13 @ 15:37:54
URL: http://linasofiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback