Det har varit helg

Och jag har bara jobbat! Men i fredags kom kristian och emma hit, jag gjorde en läskigt god kladdkaka och det var kul att dom var här! I lördags jobbade jag först, sen kom jag hem och sen gick jens, typ. Jag poppade popcorn och satt vid datorn, och klockan tio skulle jag gå och lägga mig. MEN då var det repris på på spåret, och det var filip och fredrik som va med så jag gatt kolla. Fanken va roligt det var, dom kunde ingenting! I går jobbade jag, sen åkte jag till Elice och Axel och träffade dom lite. Axel gnällde lite när han var hos mig, johan sa att han va hunrig. Men då fick han nappen istället och somnade så sött i min famn. Vilken goknul! Och Elice är så duktig med lillebror :) Sen va jag hemma ett tag hos mor och far, åt massa kex å sånt som man gör där. å sen for jag till värmon på tjejmiddag! Det var jätteroligt, hade aldrig förväntat mig att bli bjuden på nåt sånt med dom tjejerna men det blev jag och det var hur kul som helst! Sen hände en hemlis som jag inte kan berätta för då kan nån ta min bil. typ. jaja det var iaf hur kul som helst och maten va sketagod! Det sämsta med helgen är att jag inte hann träffa jens nästan nånting, och när jag gjorde det va jag trött och less och säkert inget roligt sällskap. Ikväll efter att han har tränat ska jag iaf träffa han. sur eller glad får vi se =)

Var dessutom tvungen att ringa på Akelius i morse för att höra om jag missuppfattat hela grejen med min parkeringsplats. Det hade jag inte, så jävla silver-audi GE FAN I MIN PARKERINGSPLATS!!!! Tur för dig att vi har två platser, men det ska du inte få veta. Jag blev så arg igår när jag kom ner till garaget så jag sa alla fula ord jag kunde.

Idag har jag diskat helgens disk. Alltså, jag diskade i fredags efter middagen, och sen dess har vi förbrukat 17 glas och en mugg. grattis sandra, bara att diska. Jag fattar inte hur det kan gå åt så många glas!! Nu ska jag nog fortsätta städa och göra fint, för anna-karin kommer när hon slutat skolan. Fan va unga kompisar jag har, som fortfarande går i skolan...

Kommentarer
Postat av: Sofie

skriv en lapp å sätt på audins framruta! fy fan, dagens samhälle...

btw har jag blivit en trogen läsare här. jag ska länka dig på min blogg så småningom :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback