Elvis Presley

Elvis Presley what a man. Va jag älskar han! Synd att han är död, annars hade momma fått gifta sig med han. För va gudomlig han är. Skulle passa bra som en ny morfar. min morfar är i och för sig oslagbar och allra allra bäst, men kan man inte få tillbaka älskade moffa så måste jag välja elvis. Ne fasen det kändes inge bra, momma kan få bo granne med Elvis istället, det blir bättre. Så kan vi gå in till han, dricka saft å så får han sjunga always on my mind eller så. Älska den låten. och alla andra.

Appropå saft så har Elice lovat att hon ska servera på mitt och jens bröllop. Hennes föräldrar ska dock inte gifta sig... "pappa vill inte gifta sig med mamma för hon har inte klänning". Osis malin... Elice kom iaf fram till att hon ska ge oss mat och jag sa att vi även ville ha nånting att dricka. "jaa då kan vi djicka cidej!!!! Och saft!!!" Så var det bestämt. på bröllopsfesten blir det nyktert. Den enda cider elice vet om så är det väl icas äppeldryck med ciderkaraktär.. Och saft är väl alkoholfritt va jag vet.. Jaja allt för Elice så det blir ju en rolig fest...?
Vi får väl vänta på att jens vill gifta sig först, och sen att han väljer mig och sen kan vi förhandla om drycken..

Jag ska lyssna på Elvis nu, imåra ska jag göra en hemlis, jag tror det är hemligt iaf..? ja det får vara det nu, sen på fredag ska jag jobba.. jag är nervös inför hemlisen. men för att ni ska slippa spekulera och skvallra så handlar det inte om barn, inte om sjukhus. nä det är en hemlis.

Älskade moffa älskade elvis och älskade jens. <3

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Du vet väl om att i morgon, skottdagen, är det tjejernas dag att fria...? Kom igen då, jag vill gå på bröllop!! :)

Postat av: Lina

Saftgrogg? mm

2008-03-02 @ 11:19:56
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se
Postat av: Malin

Tänk om det bara var klänningen det satt i....
Jag menar det vore ju enkelt att fixa, jag har ju en svärmor som är en mästare på att sy. Det är gubben som är envis som en ko!

kramar från din storastorasyster

2008-03-06 @ 14:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback