Greys Anatomy

Ikväll börjar greys anatomy igen. Det är verkligen mitt favoritprogram alla kategorier, jag älskar det! Har längtat så länge efter att det ska börja igen!! Det är så spännande, så bra så bäst!
det var det viktiga jag skulle skriva igår som jag glömde bort. men nu är det gjort!

Jag och jens bestämde för ca 2 timmar sen att vi inte ska köpa nåt till varandra på alla hjärtans imåra. Men nu har jag just varit å fixat en halvdyr grej. typiskt mig.. Det är nog mest så han ska få dåligt samvete och förhoppningsvis köper han nåt åt mig på fredag när han är ledig =) Fast egentligen blev det inte så dyrt, tjänade ju nästan 300 kr igår på att säga upp nåt spärrservicegrejs så man kan säga att jag la 50 spänn på karln ;o) Det är han värd! 
Nu har han körkortet tillbaka också,  så idag fick han låna min bil på jobbet! Snäll som man e... =)

Nu äre väl dags å städa skulle jag tro, så det är fint tills i natt när han kommer hem från jöbbe sitt.


Fan jag må hitta mig ett jobb nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback