Jag är en pensionär

Idag vaknade jag jättetidigt. 8:40 typ. Det var jättebra tyckte jag och skulle precis kliva upp när jag somnade om igen. Och vaknade en och en halv timme senare. Sen har jag inte gjort så mycket. Jag och jens hängde på clas ohlson litte grann och sen hade vi en fajt där jag gjorde illa både näsan och munnen. Men kul var det och jag vann som vanligt. typ.

Sen hände det hemska, jens for på jobbet. Fy faaan va tråkigt jag har haft sen dess. Klättrat lite på väggarna, kollat lite på aftonbladet, öp, lt, expressen, blocket, fejjan, och en jäkla massa bloggar. fel å uppdatera på dagarna så jag har nåt att göra!!

Tänkte vara lite duktig så jag erbjöd först jennie och emelie att komma hit. det dög inte. så jag erbjöd jennie och lotta att komma hit istället. Det dög inte heller. Så jag erbjöd emma kristian och lucas att komma hit. Det dög inte. Sen tänkte jag gå till katarina med hennes fondue pinnar, men hon skulle ju på bugg så det dög inte. ullis är i härnösand så hon duger inte. Fan vad jag är ensam.

Nu ska jag ringa till farmor tror jag! Pratade ju med momma förra veckan och det ska ju va rättvist...

När jag hade så himla tråkigt förut så frös jag jättemycket. sen när jag gjorde stripsen till middagen blev jag pensionär.... Efter att stripsen va klara lämnade jag nämligen ugnsluckan öppen så värmen skulle komma ut till mig. Gratis medlemskap i PRO va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback