Jag var dum!

Ja jag var dum! tur att daniel kom och redde ut det hela. Orka läsa artikeln, kolla på bilden och läsa rubirken räcker gott! Ja men tack då daniel, nu vet jag varför en del banor e mer långsam än andra! =)

Känns som måndag idag, men det känns ändå som att jag just gjort helg. Inget är rätt. Det är fredag och jag ska jobba i helgen. Det blir nog bra det, hoppas på snällt folk innan jennie kommer och räddar mig. Ikväll hade jag tänkt att bju hem mig till kristian och emma men vi får se. jag tror inte jag får komma dit pga sjukdom. Kanske nästa fredag? Måste ju få se lucas dansa!!! (och karl-petter...)

Annars vill jag tvätta bilen, får så dåligt samvete och lider verkligen med älskade bilen när jag ser den. Men det är ingen idé att tvätta när det är så här! Det åskade och blixtrade inatt, häftigt =) Förresten egentligen älskar jag att det är så här!! Bart på vägen och inge halt oh solen skiner och det är inte halt och kallt. Kanon!! Skiter i att det är februari och att det inte ska va såhär, det är kanon!!! Bara det finns snö och is kvar i fjällen så är jag nöjd!

Nu är det dags för oboy och macka och kanske ett digge eller två... Och såklart ska jag bryta mot oboylagen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du hade kunnat fått komma igår även om du var sjuk.. =) Men nästa fredag e vi ju i Sundsvall, men kanske fredan efter de =)

2008-02-23 @ 15:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback