jobb jobb jobb


Dels vill jag ha ett jobb. dels inte. Fasiken va jag ska jobba dom närmaste veckorna!! 6 dar i veckan hela tiden. suck. jag hade hoppas på lite ledigt, lat som man är. Och sluta tjata, jag VET att man får pengar när man jobbar. Men jag träffar hellre jens än får pengar. faktiskt! Idag ska jag jobba. försökte emd både jennie och anna-karin men icke, jag får nå jobba själv. Hoppet tändes (eller vad det heter) däremot nyss! Det blev strömavbrott!! strömavbrott = gargareporten går inte att öppna!! Jihoooo fan va gött tänkte jag då. Så tänkte jag i en kvart tills streten kom tillbaka. Typiskt. Så det blir väl till att laga mat och åka och jobba sen då..

En bra sak är iaf att det snart är forum på skalet. Fasen va sköj det kommer bli, hoppas therese kommer hem och hoppas jag har nån stuga att bo i och hoppas att emma får lov av kristian att följa!! =) Och hoppas jag får bo i den stuga som katarina eventuellt har bokat. =) Arvingarna ska spela, och ni vet ju hur det ligger till mellan dom och mig. dom älskar mig och jag ger lite tillbaka.

Igår var det fettisdag. Jag har intressanta siffror om det där. Ett lokalt bageri, nära mitt jobb, har i år producerat 32000 semlor och det har gått åt 2 TON med grädde. Än så länge. det är inte slut bara för att semlorna är slut ska ni veta. Natten till tisdag hade dom gjort typ 15000 semlor. Det är många, helt sjukt jäkla många!!

Till helgen är jag ledig, det känns så bra!! fredag blir det invigning av VM, på lördag var det nåt som hette nåt med vit och natt, nåt som ullis pratade om. Sen på söndag ska vi titta på dom som tävlar! Och förhoppningsvis blir det nån utgång eller nåt liknande också =)

Nu ska jag gå ut och gräva av nån el-kabel!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad sa Emma och Katarina?

Postat av: jennie

du måste hålla utskik efter en papegoja när du är å kollar på tävling:D

2008-02-06 @ 16:48:07
URL: http://jennieforss.blogg.se
Postat av: ullis

haha jag vet nån som klagat över att inte ha nått jobb och nu när du väl fått jobb så klagar du fortfarande..hmm Jens kan inte ha det lätt att vara dig till lags, stackarn!
men vi syns på det där vit och natt;)

2008-02-07 @ 13:51:39
Postat av: Anonym

haha, även hoppet tändes :D allt slockande ju ;)

2008-02-12 @ 22:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback