Lortis

Jens har köpt en sån här lortis*. Han ska efter lite tjat döpa den till Sandra. Först blev jag glad, sen ledsen. Han säger att den kommer gå hårdade än jessica och mer i skiten. Jag börjar ångra mig, men nu har han ju iaf döpt nåt efter mig och inte jäkla jessica ful alba. Jessica har han kvar också förresten. Sandra har han istället för bil och sen har han ju mig som har bil.

Idag ska vi kanske flytta in i sovrummet igen, beror på om jag orkar bära tunga sängen eller inte. Jens kanske får bju hit nån kompis imåra som kan göra det.

Idag skulle jag ha tvättat bilen och städat lite här i bombnerslaget. får se hur det går. Det är konstigt nog tö trots att jag inte tvättat bilen än. Gud måste veta att jag tänkte tvätta idag så därför gjorde han tö idag. Dessutom borde jag åka till aspen tidigt imåra för att tvätta. nån av oss tu i detta hushåll skulle göra det i fredags (inte jag) men den någon åkte till sin pappa och åt tacos istället och glömde bort det totalt. Bevisen för att det inte var jag som glömde tvätta kommer här: 1. Jag jobbade. 2. Min pappa hatar tacos. 3. Jag jobbade. 4. Jag smsade till herrn i huset i tretiden och fick då till svar "oj det glömde jag". Jag tycker nu att jens får lösa det där med tvätten för nu har jag inga rena kläder alls kvar, men det går han inte med på, för han har tydligen rena kläder kvar. gubbe...
Så det är väl bara att bege sig då...

På alla hjärtans dag fick jag en bukett me blommor iaf! då vart jag nöjd =)

Nu ska jag ringa till pappa!

*Lortis= Yamaha WR 426 -01. För mig ser det ut typ som en moppe, eller en cross, men jens säger att det är en enduro tror jag. Eller motard. Ähh det är en cross/moppe på 426 kubik tror jag! blå är den. och vit.

Kommentarer
Postat av: ullis

Men Sandra, Jens vill ju att du inte ska ha några kläder ju... Det var nog därför han glömde..:)

2008-02-18 @ 21:54:01
Postat av: Kerstin

Haha.. Jo, han gjorde ju det, men dom passade inte... och idag tänkte att jag att jag var så illa tvungen att köpa lampor. Tro på fan att jag också köper fel då!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback