Men ge hit ett jobb bara!

Nu har jag suttit och anmält mig på manpower tydligen. Å de va ju ett projekt i sig. Man skulle ange vilka akademiska utbildningar man hade, vilka olika jobb som ANSVARIG och VD och PROJEKTLEDARE och CHEF man hade haft. Kul för mig då. Det enda jag har ansvar över är väl städning och diskning i lägenheten. Jag är VD över min bil. Projektledare är jag inte alls och chef är jag över jens. Men vad får man för jobb av det!? Inte nåt. Jag blev sur och less och lessen. Jag kände mig värdelös. Men jag tog mig igenom skiten och nu är ett jobb sökt. Hoppas verkligen allt blev sparat i slutet för det fanns ingen spara knapp på sista sidan. Men jag fattar inte hur jäkla svårt det ska va å söka ett jobb!? Det ska väl fan bara va å klicka på "bifoga ditt CV här" och sen gör man det! Inte för att jag har nåt cv men... jag har ett hemmabyggt cv som man inte får nåt jobb på. ååå va less jag är!!


Ge hit ett jävla jobb bara! Jag kan börja på måndag!


Kommentarer
Postat av: jennie

du kan få vikariera för mej på skolan om du vill! 1050kr i studiebidrag :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback