Min allra första...

....arbetsintervju! haha va nervös jag var och va duktig jag är på allt, fasen va jag skröt om mig själv! Kom inte på nåt dåligt alls! =) Hoppas jag kan få det här jobbet då, så bilen får stå nytvättad i garaget mer än en timme... Fast den är fortfarande inte tvättad... SUCK. Men wohooo dom ville ha mig på intervju!!


Annars vet jag inte så mycket. funderar på att åka hem och skriva ut nå papper och sova i aspen inatt, ska ju jobba tiiiiiiidigt imåra och jens ska "ta en öl ikväll". Alltså troligen ta många öl och gå på g3 eller nåt.. Imåra ska jag på fest, fasen va kuuuul! Då kan jag ju åka på bolaget nu då. Jag kan ju det, alles själv!


Jo du kerstin appropå det där med att fria... jag tror att det inte är en bra idé, om jag inte vill bli av med han. Och det vill jag ju inte. han säger att han skulle flytta utomlands själv för alltid hellre än att gifta sig med mig. typ. Iaf nu, men han har lovat att vi kanske ska gifta oss om 30 år. Du kan däremot gifta dig! Jag behöver träna mer först, har bara vare på ett bröllop. Det blir kanon.

Nu ska jag ringa mamma och fråga om jag får komma hem.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Haha, jag la fram förslaget imorse om att fria till David, men då blev han arg... han sa att han banne mig skulle göra det. Suck, så det är väl bara att vänta. Haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback