Nostalgi

Igår va jag ju hem å tvätta en sväng. klev upp skittidigt och första maskin va igång kl 7. Sen sov jag i tre timmar. gu va skönt. Mor har bett mig städa ur mig ur huset typ. "släng det som du inte vill ha kvar och resten kanske du kan ta in till stan?". Hon vill bli av med mig alltså. Så igår tog jag tag i två skrivbordslådor. hittade en gammal skolkalender, från -04. Jag hade precis blitt ilag med jens och precis börjat ny klass på gymnasiet. Hanna och Sarah, framförallt, tog emot mig med öppna armar, och fasiken va sköj vi hade =) Det saknar jag till tusen!! När sarah somnade på lektionerna, när vi skrev lappar och skickade emellan, dom handlade oftast också om sarah. =) Va sköj det var!! Jag fick näääääästan en liten tår i ögat när jag läste, från augusti till juni. det var tider det!!
Hanna och sarah och alla di andre, jag saknar er! det är nostalgi!

Idag har msn förgyllt min dag. sov till 10 och sen hamnade jag visst vid datorn och jennie. och ullis. och hanna. det är roligt. Men det är helt jäkla värdelöst å va sjuk! Fy fan. Har tröstat mig med kex och senaste numret av moore. När fan ska dom ringa mig?? jag skulle platsa kanon i den tidningen. Men som några vissa daniel gustav och fredrik sa en gång "den dan du e med i en sån tidning bor vi på månen". Jahaja dags att flytta då kanske?!

Jag är också orolig för storasyster therese. Herregud klockan är nästan halv tre och hon har inte loggat in på msn än och inte uppdaterat bloggen...  Vad är det som händer?!

Ett jobb vill jag ha fortfarande.. Och en nytvättad bil. Men jag får nog nöja mig med popcorn och älskade greys anatomy ikväll..!! Gu va jag älskar det! <3

Kommentarer
Postat av: jennie

ja skulle kolla på vänner å käka popcorn igår men de glömde ja bort:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback