Onsdag

Jävla studenter, småfolk!! 100dagars idag och jag hatar det. Jag vill ju också. Vill göra om hela den där tiden. Fan vad jag hatar studenter!

Jag ska trösta mig med popcorn och greys anatomy ikväll. Det älskar jag, båda grejerna!

Jag vet inte om jag är ledig eller arbetslös... hemma är jag iaf. Undrar om jag kan få pengar för det? måste nog höra med mamma om man får det. Annars går det ju inte det här! Men dom vet båda vad som gäller, både mamma och pappa altså. Jag vägrar flytta hem, jag vägrar sälja bilen. Så är det bara. Dom vägrar nog ha hem mig också, med tanke på hur mycket jag ska städa ur mig hela tiden...

Så har du ett jobb till övers så kan jag kanske offra mig på det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan få hade mig för jag hade en sån jäkla underbar o rolig kväll så d finns inte;)

2008-02-29 @ 15:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback