Axel lillskit Nygren

Axel lillskit Nygren, jag vill träffa dig. Du är så tjock och söt och liten på bilderna, jag undrar om du ser likadan ut i verkligheten? Elice storskit Nygren jag vill träffa dig också, är du så där go med lillungen som det ser ut på bilderna? jäsiken vilken fart det kommer bli där hemma om ett tag. suck. tur man kan åka därifrån när det blir mycket.

Idag är det synd om ullispullis som blitt sjuk, kom inte hem förrän du är frisk!

Jennie är snäll och jobbar lite för mig på fredag, så jag kommer till umeå nångång. då ska jag gå på gina tricot, bli dålig av hundar och katter, äta massa massa massa hela tiden och träffa hanna och jonas. Det blir kanon!

Nu ska jag sova. imåra ska jag tvätta. och kanske köpa nån bäbiskläd till axel lillskit.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback