Axel och Elice

Elice och Axel är mina nya favvisar. Elice har ioförsig varit min favvis länge men nu är dom två.
Så idag på stan köpte jag en blå fleeceväst till axel, elice fick en rosa när hon va liten. rätt ska va rätt.
Och eftersom rätt ska va rätt så köpte jag en söt tröja till axel och en fin klänning till elice. Kanon.


nu hängde sig jäkla msn, va less jag blev då!

Och förresten, HUR får man tillåtelse att göra ett så värdelöst program som mitt p3?! Det allra sämsta jag nånsin hört!!! Nyheter i klartext är ju fasen bättre. pinsamt p3, pinsamt.

Nu har jag snart slut på kakor, dags att äta lunch alltså och sen åka på jöbbet.

Och så ska jag packa också, för att dra till umeå imåra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback