Moster igen!

Jajemen i natt fick jag mms av malin, ett kort på en litten skitunge som heter axel och var 53 cm lång och vägde 4220 gram, vilken tjockis!! Så fort dom kommer hem ska jag dit och hålla i han och såklart leka med elice också så hon inte känner sig utanför stackarn. elice är duktig, hon säger att jag är bäst och att vi är bästisar. Bra unge! =)

Sov i vardagsrummet i natt också, det bästa som hänt är faktiskt att ha en säng i vardagsrummet, på kvällen kan man titta på tv, och på morgonen kan jag ligga kvar i sängen och prata med mannen när han äter frukost. det är ju perfekt, så vi ska nog fortsätta ha det såhär! =)

image2

och så en bild på muffinsarna. Just den här glasyrade jag.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Grattis :) snygg bil där, den ser ut att vara god :)

2008-01-22 @ 15:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback