Nörd

Ja jag har blivit nörd men när jag skrev om det nyss så försvann allt. Fan helvete och allt sånt!

Jag skulle iaf bara gå in på en bmw sida för att läsa om varför larmet på min bil gick idag när jag låste upp den. (den jäveln som rör min bil utan att fråga först dödar jag långsamt och plågsamt!) Hittade en jäkla intressant tråd om nåt jag inte kan förklara men det är skitspännande och jag hinner inte läsa klart allt för snart kommer världens bästa älskling hem. alltså är jag mer nörd än förut eftersom jag suttit drygt en och en halv timme på det här forumet och läst och läst och läst. En jäkla BMW-nörd är jag! men lite stolt över det..



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en nörd, men jag kan hjälpa dig på traven. dra den där om kuken och fittan och staken så uppehör nördstämpeln. LOVE

2008-01-30 @ 22:19:14
Postat av: Anonym

Sandra, du har alltid varit en nörd (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback