Nystart


Det känns som det är dags för en nystart mellan mig och bloggen. Allt för Ullis och Jennies skull, de som tjatat.
Tänker fanken inte skriva nåt om vad som hänt sen sist, glöm det. Bara en grej. FY FASEN va goa muffins jag och
Emelie gjorde idag! Fy huun alltså! citronmuffins med citronskal och citronsaft i, och sen citronglasyr på.. mmmm


Therese har flyttat till Lund och Malin föder ett barn när som helst. här händer grejer.

En annan dag ska jag försöka lägga ut en bild på muffinsarna, särskilt den med en bil på. Men nu ropar bigpoppern på mig. vi älskar varandra. vi är som ler och långhalm. precis som jag och älsklingen.

Tur att vi har en säng i vardagsrummet, annars hade vi blitt toku i natt. grannjävlar borde skaffa hörlurar till sina jävla stereosar. Fy huun.

Kommentarer
Postat av: jennie

väntar med spänning på att få se muffisarna :)

2008-01-21 @ 19:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback