Utlandstjänst och Jennie forss


Fan va besviken jag är! det där sketaintressanta jag läste igår, som jag längtade efter slutet, och idag kom det. Fan va besviken jag blev!! Utredning nerlagd och bla bla bla inget spännade alls längre. sur och besviken är jag nu.

Men det blir bättre när jag tänker på att älskling bokade biljetter till magnus betnér igår, FAN va kul han e!! jag längtar till den 8 mars, det blir grejer det =)


Och nu till dig jennie forss. Jag litade på dig, du var min stöttepelare här i livet. typ. och sen bara slutar du. Ge fan i å sluta, sluta inte kommentera min blogg, du var ju den enda jag hade!!


Idag kollade jag på "fredsstyrkan" på tv. kollar för att jag tycker det är lite intressant att se hur dom har det när dom gör utlandstjänst, och för att komma med MASSA argument till varför mannen inte ska göra utlandstjänst. Men fan, det går åt fel håll, nu vill jag också göra utlandstjänst!! Jag kan laga mat eller vad som helst, fatta va häftigt å ha gjort en insats i världen! typ. Det har alltså skitigt sig totalt! Tur han inte läser min blogg (tror jag) så han inte vet mina åsikter ;o)

åver änd out

Kommentarer
Postat av: jennie

ja lovar att aldrig mera svika dej :) å förresten så kan ja följa med dej på utlandstjänst:D

Postat av: Sofie

jag hörde att din enda kommenterare svikit dig. Jennie satt och höll ett långt utdrag under hela matrasten idag. så då kände jag att jag bara var tvungen att rycka in :P

//hon som bara känner dig genom jennies statoilhistorier

2008-01-31 @ 16:17:14
URL: http://linasofiee.blogg.se
Postat av: Lina

Men Sandra! Jag är ju en jävel på att kommentera! Men nu måste vi ju ha i åtanke att du inte bloggat på typ 2 år innan så man är lite ovan :D

2008-02-03 @ 00:55:28
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback