Städa städa

Jag borde flyttstäda. putsa fönster och torka ur skåpen i köket. men det  verkar så tråkigt så jag lägger pussel och sitter vid datorn istället. För nu är det flytt på g, alla mina grejer är ute ur lägenheten och det mesta av jens grejer också. Det är ju slut nu. Schlutt..

älskade bilen funkade en dag förra veckan, det var lycka. sen slutade den funka igen och jag blev ledsen. vevaxelgivare är nu beställd och jag hoppas den kommer till helgen.. Sen hoppas jag verkligen den håller sig kry ett tag, ska fixa lite grejs på den sen ska jag nog sälja. köpa nå nytt, nå roligt.. Har Ådi nu, ska nog be pappa sälja den till mig.

Så ligger det till i mitt liv, förresten hittar ni mig aldrig nån annanstans än på macken, och dit hittar ni väl?


Nu är det dags att använda svampen, trasan, skrapan, plasthandskarna och fönsterputsen jag köpte idag. Eller så ska jag lägga lite pussel.

Kommentarer
Postat av: jennie

sandra jag har varit på macken jätte många gånger nu utan att du har varit där, jag hittar dig ingenstans förutom i telefon :( men imorn klockan typ halv två hoppas jag att du är där för då kommer jag :) Kul med uppdatering förresten :)

Postat av: Tina

Åh herre, låter lika pepp som mig på flyttstädet du! Känns inte alls kul, men vad gör man inte?

2008-07-24 @ 23:06:39
URL: http://tinawina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback