Beröm av polisen!!


Helt otroligt jag börjar gilla polisen! Igår fick jag beröm av dom! Det var in två redigt fulla personer på macken igår, fy fan va dom stank, värre än mig! När gubben sa att han hade tankat tänkte jag hoppas inte det är du som kör. Men det var han som körde. Inte alls bra. Så jag ringde till polisen och skvallrade! Rätt åt dig gubbjävel. bilen var avställd och det var andra gången igår den var aktuell i fyllekörning. Grattis... Typ en halvtimme efter att paret lämnat macken blåste polisen förbi, vi trodde aaaaaaaaaldrig att dom skulle hinna ikapp och ta dom. Men sen, efter ett tag, då ringde polisen och ville prata med mig. Jag trodde jag skulle få skäll typ för att dom inte var full så polisen hade fått åkt i onödan men så vare inte. Dom tackade så hemskt mycket för att jag hade ringt och berömde mig jättemycket för det, jag blev generad, TUR att dom inte va in och sa allt det där då hade jag svimmat tror jag. Dom hade iaf fått tag på gubben och mycket riktigt så var han fuller. Och dom tackade mig igen för att jag hade ringt om det och sa hur bra det var att jag ringde och jag blev generad igen. Herregud får dom göra såhär mot folk?!

Så igår var en bra dag =) Och händelserik. för innan det där så var det en bil som körde rätt fram när han egentligen skulle svänga ner på macken så han hamnade längs med e14 fast i diket. Han va utlänning och stressad till sitt flyg. Så vi fixa fram bogserlina och chefen ringde snöröjarn som försökte fixa fram en traktor åt han. Gick inte att dra upp bilen med en L200 men som tur var så kom en snäll lastbil förbi och drog upp han. Stackarn höll på att backa in i lastbilen när han väl tog sig lös. Det bra jag gjorde var att ringa flygplatsen för att höra om dom kunde hålla planet så han hann med. Surknularna kunde ju inte det men han hann nog ändå. 

Jag blir fortfarande generad när jag tänker på vad polisen sa =)

Kommentarer
Postat av: jennie

fan va du är bra sandra:) hur ska vi klara oss på macken utan dej? ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback